середа, 9 листопада 2022 р.

Тематична виховна година "Мова - духовний скарб народу"

Сьогодні, до Дня української писемності та мови, ми провели годину спілкування "Мова - духовний скарб народу". 

Мова - це пісня матусі,

Мова - це тата слова,

Мова - це казка бабусі,

Мова - це наша душа…

Ми переглянули відеопрезентацію. Діти ознайомились з цікавою пізнавальною інформацією про День української писемності та мови, цікаві факти про мову, розповідали вірші, прислів'я.

Фоторепортаж.











Говоримо, думаємо, читаємо, спілкуємося, пишемо, співаємо, розмовляємо, мріємо  - українською!

Я люблю українську мову.


Декламують вірші про мову:

Кирило,

Аня, 

Ліза,

Варя, 

Ксюша,

Ксюша.

Кирило 
вивчив прислів'я про мову.

Ростислав 
заспівав пісню.

Дистанційно декламують вірші та прислів'я:

Таня, 
Полінка,

Інна, 


Даша,
Радомір,

Таня, 

Матвійко, 
Інна, 
Єва.


Дякую своїм маленьким першокласникам 

за активність, вивчені вірші, прислів'я, пісні,

батькам - за чудові костюми 
та допомогу у вивченні віршів і прислів'їв.

МОЛОДЦІ! 

Величезне вчительське спасибі 

Холоденко Марині Іванівні 

за відеозйомку та співпрацю.

Немає коментарів:

Дописати коментар