пʼятниця, 8 березня 2024 р.

Зі святом Вас, любі матусі і бабусі!

 

Щиро вітаємо любих матусь!

Вас вітаєм із святом весни, краси і любові!
Хай щастя і радість несе кожна мить,
Всього у житті хай буде доволі,
На кожному кроці завжди хай щастить!
Хай пролісок перший дарує Вам ніжність,
А сонце весняне дарує тепло.
У березні вітер несе хай надію
і щастя, мир, радість, і тільки добро!

Люба мамочко моя!
Привітаю тебе я!
І тобі в жіноче свято
Побажаю так багато:
Будь здорова та щаслива,
Будь весела та красива,
Будь як квітка весняна –
Ти така у нас одна!

Сертифікат - "Найкращій матусі".

Дорогі бабусі! 
Прийміть найщиріші вітання з Весною 
від своїх онуків.


Бабусь рідних ми вітаєм, 
Із березневим, ясним днем,
І щастя ми Вам бажаєм,
Щоб жили Ви без проблем!
Лагідні, рідненькі, добрі і прості,
Наші дорогенькі, наші золоті!
Спасибі рідненькі за вічну турботу,
За щире бажання добра нам усім.
Хай серце ще довго у грудях палає,
А руки мов крила, внучат пригортають.
Здоров’я міцного зичимо щиро,
Ласки від Бога, від внуків – тепла,
На многії щасливії літа.


Прийміть в цей день вітання наші щирі.
Ми дякуєм Богу, що Ви у нас є,
Хай силу й здоров’я Господь Вам дає.
Хай квітнуть дні яскравим цвітом
І будуть в них сердечність і тепло,
Щоб у житті було чому радіти,
А смутку в душі ніколи не було.


Справжній успіх - це внутрішній спокій.
Справжній достаток - здоров'я.
Справжня прикраса - доброта,
а справжнє багатство - це мир.
Нехай усі ці скарби будуть у кожного з нас!




Нехай ця весна принесе всім довгоочікувану 
ПЕРЕМОГУ, МИР, РАДІСТЬ І СПОКІЙ!

Немає коментарів:

Дописати коментар