пʼятниця, 3 травня 2024 р.

Тематичний день "В переддень Великодня"

 В переддень Великоднього свята ми провели тематичний день. 

На уроці Я досліджую світ другокласники дізналися про історію та традиції свята, переглянули відео, розфарбували розмальовки "Дякую ЗСУ за безпеку".

На уроці української мови та читання дали відповіді на запитання вікторини, оформили "Мій великодній кошик побажань".

На уроці Я досліджую світ (технології) виготовили за шаблоном пасхального кролика. 

Діти працювали з гарним настроєм.

Ярославка пригостила усіх запашною паскою, всі дітки із задоволенням посмакували нею. 

Перегляд відео. 




Робота з розмальовками.



Презентація розмальовок.
Виставка розмальовок 
"Дякую ЗСУ за безпеку".
Відповіді на запитання вікторини. 















Написання побажань.










Презентація 
"Мій великодній кошик побажань".

Аня 
презентує писаночку, яку виготовила власноруч.
Молодчинка!
Робота з шаблонами. 


Презентація пасхального кролика.


Ярославка 
пригостила усіх пасочкою. 
Дякуємо, дуже смачно!

З Великоднем! Хай сонечко сяє!
І збереться родина уся!
Не лунають тривоги над краєм.
І скоріше скінчиться війна!
Хай воскресне моя Україна,
Не летять більше бомби з небес!
І лунатиме в мирній країні
Величальне «Христос вже воскрес!»

Немає коментарів:

Дописати коментар