понеділок, 20 березня 2023 р.

20 березня - Міжнародний день щастя

20 березня - Міжнародний день щастя.
Ми провели інтегрований урок української мови та читання. На уроці першокласники прочитали текст "Що таке щастя?" та дали відповідь на запитання "А яким ти уявляєш своє шастя?". Переглянули презентацію. Познайомилися із законами Щастя. Створили асоціативний кущ. Розфарбували розмальовки.
Працювали в парах. 

 Читання тексту "Що таке щастя"?



Перегляд презентації.







"Взяли" собі шматочок щастя.

Створили асоціативний кущ.



Розфарбували розмальовки і написали 
"Все, що я люблю".



Познайомилися із законами щастя.
Розфарбували і створили книжечку.
Презентація робіт.






Робота в парах.
"Я можу назвати людей, які роблять мене щасливими",
"Я можку назвати 5 місць, 5 справ, 5 страв, 5 продуктів, які роблять мене щасливими".
"Я можу назвати 5 мультфільмів, які я дивлюся з посмішкою".


 Досліджували слово "щастя".


Молодці! 
Вдячна дітям за активність на уроці. 
Порадували. Так тримати!

Немає коментарів:

Дописати коментар