середа, 8 березня 2023 р.

Щиро вітаємо з весняним святом любих матусь і турботливих бабусь!

 

Мила мамочка моя!
Привітаю тебе я!
І тобі в жіноче свято
Побажаю так багато:
Будь здорова та щаслива,
Будь весела та красива,
Будь як квітка весняна –
Ти така у нас одна!

Вас вітаєм із святом весни, краси і любові!
Хай щастя і радість несе кожна мить,
Всього у житті хай буде доволі,
На кожному кроці завжди хай щастить!
Хай пролісок перший дарує Вам ніжність,
А сонце весняне дарує тепло.
У березні вітер несе хай надію
і щастя, і радість. і тільки добро!

Вам - прекрасним, незрівнянним:
Щастя! Радості! Здоров'я!
Здійснення бажань!
Хай не тільки в день жіночий,
Наче зорі сяють очі,
Усмішка цвіте,
Бо у Вас душа прекрасна,
Серце Золоте!
Тож лишайтесь завжди милі,
Ніжні, щирі, чарівні,
І розумні, і вродливі,
І веселі, і прості!

Бабусь рідних ми вітаєм, 

Із березневим, ясним днем,

І щастя ми Вам бажаєм,

Щоб жили Ви без проблем!

Лагідні, рідненькі, добрі і прості,
Наші дорогенькі, наші золоті!
Спасибі рідненькі за вічну турботу,
За щире бажання добра нам усім.
Хай серце ще довго у грудях палає,
А руки мов крила, внучат пригортають.
Здоров’я міцного зичимо щиро,
Ласки від Бога, від внуків – тепла,
На многії щасливії літа.

Любі бабусі, Вас ми вітаєм,

Радості, щастя, здоров’я бажаєм!
Хай Вам сонечко світить яскраво,
Квіти буяють і стеляться трави.
Бажаєм Вам сто років прожити,
Нехай Вас люблять онуки і діти.
Нехай Вас старість не квапить, минає
І серце Ваше хай нещастя не крає.
Живіть Ви ще довго на світі оцім —
На радість онукам і дітям своїм.



Ловіть, рідненькі, поцілуночок
від діток і онуків!

Немає коментарів:

Дописати коментар