неділя, 14 травня 2023 р.

Зі святом! Наймиліші, найрідніші, найдорожчі, найщиріші!

Сьогодні - День Матері.


Наймилішим, найріднішим, найдорожчим, найщирішим!
Безперечно найгарнішим!
І від сонечка теплішим!
Тим, чиє ім'я матуся
Й найдобрішая бабуся!
Любі наші, дорогенькі!
Всім усім - уклін низенький!
Ви - родини оберіг! 
А для нас - цілий світ!
Тож, здоров'я Вам й наснаги,
Позитиву й рівноваги!
Поцілунків сонця, квітів!
Вас найбільше люблять діти! 






Мамо найдорожча,
Мамочко єдина,
Щирі побажання
Від доні, від сина!
З Днем Матері наші любі мами!


Любі матусі!  
Прийміть вітання зі святом від Ваших донечок:

Лагідна, рідненька, добра і проста,
Наша дорогенька, наша золота,
Натруджені руки, мудрі слова,
Вам, мамо, ніколи, спокою нема.
Тож дозвольте в день такий святковий
Побажати щастя, радості в житті,
Щоб не знали, мамо, горя Ви ніколи
І до 100 років Ви для нас жили!  



Вітання від синочків:
Люба матусю!
Я Тебе вітаю, із великим святом.
Я Тобі бажаю, радості багато.
Хай сміється сонце, з голубого неба,
І троянда перша, зацвіте для Тебе.
Хай для Тебе гарна, буде кожна днина,
Дорога матусю – будь завжди щаслива.
Ще Тобі бажаю, цвітіння розмаю,
Синього мирного неба і все, що я маю.




"Моїй матусі!

"Люба матусю, тебе я вітаю!"






Немає коментарів:

Дописати коментар