понеділок, 15 травня 2023 р.

Тематичний день "День сім'ї"

Сьогодні ми провели тематичний день до Дня сім'ї. 

На уроці ЯДС першокласники працювали з підручником, прочитали текст "День сім'ї", працювали в зошиті, розфарбували тематичну композицію, склали пазли,  

"Обрали цеглинки для свого будиночка".

На уроці української мови прочитали вірш "Батьки" та списали його, працювали по індивідуальних картках, створили асоціативний кущ "Сім'я - це...",  "Заселили сім'ю в будиночок", "Знайшли половинку", розфарбували розмальовки, переглянули тематичне відео.

Фоторепортаж.

Робота з підручником.

Демонстрування роботи в зошиті.

Інформаційна хвилинка 
"15 травня - день сім'ї".
Гра 
"Обери цеглинки для свого будиночка".


Розфарбування композиції  
"Моя сім'я".



Презентація робіт.
Виставка робіт.
Робота з пазлами.


Весела руханка.


Маша 
прочитала вірш "Батьки".
Робота по індивідуальній картці.
Списування віршика.


Демонстрування роботи 
по індивідуальних картках.

Ліза 
презентує роботу по картці 
"Збери прислів'я".


Створили асоціативний кущ 
"Сім'я - це...".
Розфарбували розмальовки.
Презентація розмальовок.
Виставка дитячих розмальовок. 
Гра 
"Засели сім'ю в будиночок".

Гра 
"Знайди половинку".


Перегляд тематичного відео.



Виношу подяку 
любим першокласникам 
за активність на уроках.

МОЛОДЦІ! 

Немає коментарів:

Дописати коментар