неділя, 14 травня 2023 р.

Прийміть найщиріші вітання з Днем Матері!

                         
                                                 


                                      Я Вас вітаю зі святом! 
                   Усім жінкам, що є на білім світі:
Насамперед ніколи не хворіти,
Дітей слухняних, люблячих побільше,
А на шляху трапляються добрі люди,
В житті побільше сонця, ладу, сміху,
Живіть щасливо усім на втіху!!!

                                                   Усім мамам бажаю:
Краси, насолоди і вічної вроди!
Від Бога – здоров’я, сил – від природи!
Тепла і натхнення, любові і сміху,
Від рідних і друзів – безмежної втіхи!
Хай тільки радість прикрашає дім,
Хай ладиться і на роботі, й вдома,
Хай Вам завжди щастить в усім,
І обминають горе, сум і втома. 

Турботливі бабусі!

Де взяти слів, щоб вдячність передати,
За все добро, за ласку, за любов,
за світ оцей, що дітям і внукам подарували
і за тепло, що даруєте знов і знов.
Бажаю здоров’я багато – багато,
Хай щастя і мир залишаються в хаті,
Хай горе обходить завжди стороною,
А радість приходить і ллється рікою.
Я дякую Богу, що Ви у них є,
Хай силу й здоров'я Господь Вам дає.



З ДНЕМ ВСІХ МАМОЧОК!
Хай світлом і добром 
відгукуються в душах дітей 
Ваші нескінченні турботи, терпіння, любов 
і відданість!




Немає коментарів:

Дописати коментар